Crossroad

Dehär me bloggandet har totalt gått ur tiden känner jag, det är inte lika uppmärksammat och upplyftande. Och det tror jag inte bara gäller för mig utan rent allmänt, alla som förut frenetisk bloggade har lagt det år sidan för att faktiskt gå ut och leva livet istället för att skriva om det. Sen så finns är ju  facebook dagens nya "it" så bloggar behövs nog inter längre.

Men vafan, varför inte vara lite tvärsöver och faktiskt lägga ut ett inlägg då ?

Mitt liv i helhet består som mest nu av planering, planering och lite planering. Inte för att planeringen alltid håller, men med 3 jobb och diverse andra saker så har en ny kalender vart ett nödvändigt inköp. Jobbar som barchef på Sjöbodan, bartendrar på Valdino och instuerar på Step In. Samt att jag läser Historia för att komplettera betygen inför ansökan till Polishögskolan i April.

"Gosh, hur går de ihop ?!" Tänker då vissa, och jo de ska ja berätta att de gör de inte. De blir bara en gröt i skallen, mina lediga dagar blir bara en stress för att få ihop allt.

Gode boring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0