Och med min gammla jänkare glider ja fram..

..Fast de vart ingen jänkare, och de var inte min..

För att inviga sommaren så var de givetvis den årliga bilutställningen/fällforsrace/cruising igår. Allt började med att David kom och väckte mej och Älsk med att plinka frenetiskt på dörrklockan. Väl uppe så upptäckte vi de underbara vädret, så for hem och bytte om till sommarutstyrsel innan de bar av till Nolia aka. Bilutställningen, där träffade vi på lite kändisar och ruskigt få tuffa bilar.. Jag personligen tycker inte att p18 "jag-har-tonat-rutan-på-min-risiga-740" är utställningsvärde, men de är ju bara min åsikt :P

Iaf så vart de grillning och solning i fjörn med Häggis å Frida innan de bar av till Fällfors, vi han även söka bildelar i diket från Jaddes BMW. Fällfors sög apa, efter att ha glidit i övre överste mercan dit (utan ac i typ 27+, skinnsäten) så var vi less efter ca 15 min.. så vi gled hemåt, glida me stil måste tillägas.

Efter lite krubb på Frasses så bar de av till Bagarn där de var kubb och förballe innan vi äntligen rullade ut på cruisingen som var helt ok, för att vara chaffis åt något otaggade människor så var kvällen helt klart godkänd :)

Dock fällfors får feta minus medans vädret får stora plus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0