bittersweet..

Okey, ja erkänner ja kunde inte hålla mej borta. Men jag LOVAR dyrt och heligt att ja inte tittar på designen, ja bludar heeela tiden..typ.

Älsklingen for till fjollträsk ikväll tsms me Zackemannen för att hälsa på Simon. Skussa dit dom och pussa farväl till Älsklingen, är ju sjukt flygrädd själv så har haft lite ångest tills nyss då dom ringde och sa att allt gått väl. Å tur var ju de, hade blivit lite tråkigt annars. Dessutom kommer ja sakna(r) honom, men tror dom kommer ha asskojj där nere..

Jag har en liten tanke om livet, om vi föds för att växa upp för att sen återgå till samma stadie som födelse. Var är då vitsen med att göra så stor grej av de ? Varför ska man jämn gå och fundera och analysera sönder saker, för jag vet hur jag själv är, har jag en dålig dag så räcker de med minsta lilla tonläge eller ord för att jag bara ska vilja ..ja.. dra nånstans. Men varför ska de vara så ? Varför är människan så otroligt komplicerad så att om man har hört 10 komplimanger och sen får höra en negativ åsikt så gräver man ner sej och BARA lyssnar på de dåliga. För vad är egentligen skillnaden ? Båda är ju bara åsikter.

" Take a sad song and make it better. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0