19 goes Maiden..

Ett år äldre, ett år smartare.. eller hur var dedär nu ? Ja hur som helst så firades min 19onde födelsedag idag. Började med att ja fick 170000 grattis på facebook typ 00.03 vilket påminde mig om att ja faktiskt fyller år, att ja faktiskt växer och blir gammal. Sen imorse när ja vaknade hade ja lika många i inkorgen vilket gjorde mej väldigt glad, givetvis. Drog på jobbet och hade lite sk. utbildningsdagar och fick mer grattis. Alltid kul att fylla år under arbetstid.. ;)

När jag väl kom hem vankades de tårta och pakeeet. Gissa vad det innehöll ? Håll i er.. Två flygbiljetter till sthlm och två biljetter för att där gå på festival och se IRON MAIDEN BABY !!!! Även kallad sonisphere festivalen, som även gästas av motley crüe, alice cooper mfl. Snacka nöjd tjej här !! höjdpunkten blir givetvis Maiden.

Så nu blir de spara spara spara för den 6 aug sticker vi, jag och älsko ! De kommer bli helt totalt awesome.



De står alltså Ajrån Mäjdän på tröjan vilket ja först inte fattade haha ;D



MAGISKT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0