Märkesfjolla a lá moi..

Har folk hittat mycke på mellandagsrean ? Inte då jag, har hittat en par vita sneakers vinterskor, (!) å en klänning (!!!!). Till mitt försvar så är klänningen fakstisk ganska jag å inte så klännig. Jeanstyg me slitet uttryck, lagomt rockig :) Var doch me MammaMu i luleåstad en sväng å shoppa nya snowboarddojjer å en par nya warpglajjer, blått spegelglas Boyah !

Var lite kul när vi kollade på skorna, dom enda Burton skorna som fans var vita å de är ju gooode opraktiskt att ha vita snowboard dojjer så köpte ett par andra svarta, visserligen warp med de är ju ett toalt plagiat av Burton så same shit diffrent name. Snacka märkes fjolla ja är. Hajna som hjälpt mej å hämta skor sa söjna:
- är de märket som känns jobbit, ser ju på dina kläder att du bara köra på bra dyra märken.
hahaha, oh yes. Jag är en sån som baaara köper de dyraste..not ! Däremot när de kommer till snowboarden så är de märkesskit som gäller, bara de bästa är bra nog oh yes ;D Är väl lite inkränkt kanske, när de gäller vanliga kläder är de carlings som typ är enda affären som har snygga rock kläder, sen när de gäller brädan är de stadium, internet eller stale. Å kan säga att He kost å vara vä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0