Konsiration och hämdkomplott.

Är livet till för att jävlas ? just nu känns de som att alla materiella ting har en hemlig konspiration mot mej, en hemlig komplott. Ta tex min bil, är de inte tändmodulen som är knas så är de termostaten, är de inte de så är de en högtalare, är de inte de så är de nå annat. å plus de så fick ja punka idag. Äckelvinter som bara ska försvåra för mej. Så nu måste ja köpa ett nytt däck, men ska kanske få köpa en uppsättning av en god vän. vore kanoners :) Sen gick min bindning av i kåbban på nyår, å inte lite heller, utan den gick av TOTALT. Pangbom så vart de inge mer åkande den helgen. Å sen så går mina knappar sönder på min jacka också.. buhu för mej va haha ;D men vafan, ja ska få min hämd, vänta å se bara.

tack för visat intresse över min klagostund, nu ska ja hålla för näsan för de luktar makrill i lägenheten. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0