Kära kära bloggen..

Varför ska man låta bloggen bli en belastning ? Tänker på alla "stor" bloggare, som hela tiden tjatar om Oj va dålig min uppdatering är, ska bättra mej å böra uppdatera minst 10 inlägg per dag. Och visst gör dom de men då är ju 9 av 10 bara skit. Är de då inte bättre att skriva en gång i veckan men komma me nått vettigt ? ta mej som exempel, ja skriver ju  bara intressanta viktiga världsomvändande nyheter medans fjortisbloggarna skriver Hej dagens outfit, jag är blond. hejdå. haha nämen skämt åsido, tycker faktiskt de är mycke mycke intressantare att läsa när nån har nått relevant att säga. å tro nu inte att ja menar allvar me mina världsomvändande nyheter ja skriver också ganska mycke skit men fan så sällan haha ;D

Men brukar faktiskt tänka att hejna ska ja skiva i bloggen, eftersom de är ju som en liten dagbok över mitt högst ointressanta liv, men sen när ja väl ska skriva så ids ja fan int. Leave it to the imagination typ ;D

Å kan även tillägga att mitt liv är otroligt spännande, arkiv-x SLÄNG ER I VÄGGEN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0