Ghostbusters

Jag tror på spöken, på de ockulta och de övernaturliga. Jag tror på liv ute i oändligheten, jag tror på andar, auror, karma och all sån skit. Jag tro på mycke som ingen kan bevisa, som ingen kan se. För vad säger att de inte finns när ingen ändå kan se de.. eller kan och kan, vissa kan.

De spökar hemma, dörrar öppnas när ingen är där, handtaget vrids ner utan att nån rör de, ibland har man steg när ingen går, eller nelly kan höras tassa omkring när hos redan ligger hos mej. Många mysko ljud hörs här hemma, och då kanske nån viktig jävel kommer och säger "De finns en logisk förklaring, huset knäpper, du inbillar dej bla bla.." Men nej säger ja då, jag vet va ja hör och ser. Och jag är inte ensam, Älsklingen har ochså hört de. En natt när när ja hade somnat var de konstiga ljud från kaminen och när Älsklingen kollade slutade de och in gen var där. En annan gång låg vi i sängen och skulle sova så hörde jag steg i vardagsrummet och sa "nu har mamma kommit hem" men en timme senare kom mamma hem, så de var alltså ingen där. Sånna mysko grejer händer lite titt som tätt. MammaMu tror mej inte bara för att hon int själv hört nå, kanske för att hon int tror.

Såg Paranormal Activity med Älsklingen i onsdags. Jag är och har aldrig nånsin vart skrajj för en film, jag kan gå ut me Nelly i skogen på kvällen utan lampa och ändå int bry mej. Jag är aldrig rädd, men i onsdags var ja ruskigt skrajj. Har ju som gode livlig fantasi så de var väl den som satte in, men när jag efter filmen , skulle köra hem där vi 1 tiden på natten kände ja hur de kröp i kroppen och jag var livrädd ! samtidigt som ja skrattade åt mej själv lite, Älsklingen lugnade mej lite iaf och just när ja gått ut genom dörren och lugnat ner mej en aning så säger han "Kolla inte i backspegeln nu" Jag trodde ja skulle hoppa ur mitt eget skinn. Tårarna började rinna och ja fick panik, OBS ja har aldrig nånsin lipat för att ja har vart rädd men när han sa så blev ögona helt tårfyllda. Som ursäkt följde han me mej ut i bilen och väntade tills ja hade farit. De första ja gjorde var att vinkla bort backspegeln, och vinklade inte tillbaka den igen förns dagen efter efter skolan. Haha, inser att de låter skitlöjlig men så var de hah ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0