Luletripp med bästis.

Igår så va de skola as ususal, men för att leva livet liiite annorlunda så gjorde ja dels klart min svets koves och sen bar de av till Luleå me malin. Upptäckte att närman åker så tänker man inte alls likamycke på vars man kör så när vi körde förbi avfarten till lule så tänkte jag 1 min försent, "hörru där skulle vi svängt" hoppsan, de vart en liten omväg, en liten sightseeing, genom storheden innan vi parkerade i luleåstad.

Där gick i i kylan mot stadium, hittade min fantastiska bindningar (vilket verkligen var på tiden, md tanke på att jävla skitpite å jävla skitintersport å jävla skitteam sportia int tar in nå snowboardprylar.. men nu ska ja int hetsa upp mej över de igen.), men tillbaka till bindningarna. Eftersom att ja är så awesome och träffade en sån awesome försäljare (samma snubbe som ja köpte skorna av) så fick ja ett rea-pris, halva priset tillochme,  gröna-gula Burton bindningar 1700:- delat på två. Sweet !

Sen vart de en litet besök på Max, sen rullade Audin vidare till Storheden för ett efterlängtat besök på Jula. Dock är de dammigt på kontot så inga inköp denna vända. Jah, förutom mina helt awesome bindningar. Sen poppade vi lite gammla låtar och rullade hemmåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0