Like a rainbow in the dark..

Vart en lite stressig dag, men ack så mycke gjort..typ. Började me att i morse vaknade ja kl 7.00 vilket var lite tråkigt med tanke på att ja int börja förns 10.00. Somnade iaf om och vaknade sen kl 8. Tänke då "jag har sovmorron, i helvete att ja går upp !" Så lyckades somna om för att vakna en timme senare, sucka och gå upp.

Vart en semla till frulle på skolan, fettisdag igår tydligen. Semlor är inte gott, har ja kommit fram till, och ack så onyttigt ! Slutade där vid 1 tiden så for hem och kollade klart på "De regnar köttbullar" Awesome film ! Men nått som var mer awesome var att sen for ja till mamma och Camilla satt i långhåret igen, så nu är man väldigt tjejig :D Stressade sedan vidare till körskolan för sista delen av skoterkortet och eftersom att ja är så extremt Awesome så fixa ja ju givetvis provet. Okey okey de kanske int är nån större bragd eftersom att de är nått av de simplaste ever, men vafan ett godkänt är allt ett godkänt, Inte varje dag man får de.

Detta firade jag då med ett hårdpass på Step in. Spinning + core med Mia som tränare, totally awesome. Men de känns dock att ja legat me 39 graders feber, krafterna är iiinte riiiktigt tillbaka, men dom kommer :D Vilken dag asså ! Bara tagga för morgondagens redovisningar, men he fix vi, Its gettin' back on right track now.



Dock måste ja säga att ja hitta en låt som passar läskigt bra in på Älsklingen !! Ganska söt :D <3

"Avbryter dej när du pratar ibland,
och jag lyssnar inte alltid så bra.
Jag försöker va rolig med skämt,
som jag egentligen vet att du inte tycker om"

Haha ååh älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0