Jag vill vara ledig bara sitta brevid.

Japp japp då har vi sportis friskis lov, Int är de helt galet. Dock gick hela dagen åt igår till att tro att de var lördag, knasigt. Men för att fira in ledigheten så gick ja å bästaste Malin en sväng oppa stada plus en sväng på nyöppnade willys. Svängde förbi Älsklingen och kramades lite me sötaste Agnes, fikade på snålcafé Pite och tränade ett hårdpass på Step in. Klart å betalt, nu är de total ledighet och tystnad som gället. Inga tider att passa, ingen stress. Vart en myskväll igår med några thrillers och godis (PEPSI!), åter igen me bästis.

Och idag så ringde Älsklings å fråga om vi skulle dra upp till kåbban å mysa, svar JA ! Så ska ta å plocka bort skålar och glas från gårdagen och sen traska ut me Gnelly. Puss på er.

Jag vill vara ledig resten av mitt liv, bara sitta brevid som ett tidsfördriv,
vill inte vara tyngd av ett ruttet kneg synd att världen byggs upp av det,
vill inte gå i skolan bara skolka, inte för att det är cool att vara korkad,
men kan du förklara hur man ska orka jag vill bara ha semester på maljorca.
Vill inte ha några utgifter men snälla lilla mange det måste du visst det,
det är så jävla tråkigt o segt o trist me, alla dessa bills så om bara gud visste,
om bara gud visst hur skön jag va skulle gud säkert pröjsa min lön idag,
men jag har säkert för höga lönekrav och jag glömmer som vanligt min bön idag

Jag vill ha min kaka o äta den me o jag vill äta min kaka i fred,
inte dela med mig till nån' annan é det möjligt o jag undrar om man kan.

   
Hittade några bilder på mammas dator..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0