Det finns många idioter i världen och än är inte den sista idioten född..

Jag förstår inte vad allt detta bullshit kommer ifrån, vad har en 35+ ut av att försöka hänga ut en 17åring en 18åring och en 20åring ? Men jag antar att när man inte har kvar nån så måste man söka nån form av sällskap, i detta fall söker man bråk. Man börjar snacka bajs om en person som man aldrig någonsin träffat, eller känner.

Jag har haft en samtalskonferans med Malin och Linda ikväll, eller OJ borde kanske skriva MA*** och LI*** så att iiiingen fattar. Iallafall så har vi haft ett snack på telefon i över en timme där vi kommit fram till att ingen av oss har nånsin sagt det vi blivit anklagade för. Och när vi sen försöker reda ut saken så sitter de patetiska låtsases bakom sin dator och ändrar historien för att försöka vända saken till sin. Jag är inte störd och jag tar inte åt mej av anklagelserna för jag vet att mina kära vet att inget av de som sagts är sant, på samma sätt som jag vet att de som påståts säga inte heller är sant. Men det som stör mej är att helt från ingenstans är jag indragen i denna härva, bara för att en tant inte har nått liv och därför ljuger ihop en salva om några ungdomar. Vad är poängen ? Ingen, men jag kan säga att vi har försökt prata med denna föråldrade kvinna men utan reslutat, resultatet vart snarare fler lögner och fler förvridna svar som förövrigt är FRUKTANSVÄRT dåligt stavade och formulerade. Därför Ungdomar 1 - 0 Ragata.

Jaadu, Det finns många idioter i världen och än är inte den sista idioten född.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ragatans blogg är numera lösenords syddad! Vilken jäkla fjant =)



Så vad säger man om de? 2-0 till oss kankse? ;)

2010-02-05 @ 09:41:19
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja undra vem det kan handla om.. man fattar nästan ingenting..

2010-02-10 @ 16:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0