Alla snubbar vill ju vara katt !

Sitter här i min ensamhet, efter ett hårt träningspass ( spinning ) och har nyss tryckt i mej en fulkorns macka, yummi. Tänkte slå igång en rysare så ja får sitta å rysa lite här i min fotölj. Ååh kul ens.

Vem klara religions provet idag ?! Och vem lämnade in den 3 veckor försenade svenska uppsatsen idag ?! Jag, fyfanken va ja är awesome.

Sen efter skolan vart de en liten tur på stan med Milfen Linda, hittade mej en söt liten t-shirt på rea rean. Röd med en snögubbe på ( ni anar inte hur länge ja funderade va de hette, snötomte kom ja fram till..shit, å jag ska va norrlänning). Iaf så tänkte ja att den blir sweet att ha i sommar :D Sen kastade ja även bort mina pengar på några nya hotta troller. [Denna mening vart radrad eftersom att Linda tyckte de va Piiiiiinit ;D] Efter de så drog vi en drive in på Max i Lindas svärpärons Fårrd, bara för att sådär, Fajita Sallad, Inga konstigheter. Jah, en helt okey eftermidda helt enkelt. Imorrn blir de ett ännu hårdare spinning + styrke pass innan ja tar helg och känner lunget.

ÅÅÅÅH ja ska till jokkmokks marknad !! ÅÅÅÅÅÅH ja ska köpa nya lovikavantar ! åhnej vilken bonne ja lät som.. lovika å marknad, yippi ens ;D

Nu ska ja iaf skrämma skiten ut mej själv me Deadline. So long suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0