Dag 06 - Min dag

Ohoj, ja är sjuk så min dag består inte av mycket. Idag så jobbar jag fortfarande på att ta igen förlorad sömn från helgens mördarjobb pass. Min enorma förkylning har dock börjat lämna mig lite så kan faktiskt anbdas ordentligt nu. Men näsan rinner fortfarande likt nigarafallet och ja tror ja har tappat hörseln på ena örat förutom ett tyst dunkande innanför skallbenet.

Iallafall så vaknade jag där runt 12tiden och förflyttade röven från sängen till vår stora nya allför mysiga soffa. Slog igång ett avsnitt Big bang theory och låg och kramades med lilla Nelly. Börjar dock bli lite less på att int se dagsljus. Igår rullades Dumma mej, Lejonkungen, 28 dagar senare och Avatar på tv:n.

Sen tog ja en lååång vaarm dush och mailade Rolle om min nästa tatuering, eller nästa och nästa snarare, göra klart den påbörjade. Så nu sitter ja här i min vita morronrock, klockan är 14.44 och ja känner mej extremt ensam.. Kanske dags för att försvinna in i filmvärldens slukande värld igen..

Krya på mej.

Kommentarer
Postat av: The Devil

God bless you!!!

2011-03-15 @ 12:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0