Dag 02 - Min första kärlek

Hmm.. min första kärlek, definiera kärlek. Menas då den första jag blev "kär" för isf var de typ 4 i en lite pojke som hetter Micke som gick i min klass, som samtidigt var typ min bästa polare. Eller var de första killen som ja fick fjärilar i magen för som hette Anton, som ja träffade när ja kanske var 13 ? Eller var de första killen ja verkigen verkligen älskade som är min nuvarande kille(fästman?) Mange, ja vi är förlovade sen ett halvår tillbaka. Skulle nog tro att min första kärlek var Anton.

Kommer ihåg att de  var vinter och jag och familjen var i Kåbdalis i sedvanlig ordning, minns inte riktigt hur vi möttes men de gjorde vi iaf (såklart..). Och vi åkte tillsammans hela dagen, han var ett år äldre än mig och åkte snowblades medans jag åkte snowboard. Hade bara åkt nått år så var jättenervös över att ja skulle ramla eller liknande och göra bort mig. Vilket jag iof gjorde men tror inte han såg de.

Sen när jag kom hem så pratade vi jätte mycket över msn och sms. Vi var egentligen inte tillsammans länge, för kommer ihåg att mina tjejkompisar tyckte han var lejd och man kunde ju inte vara tillsammans me nån som var ful. Så gjorde slut. Kom igen, dont hate me, ni minns väl hur de var att vara nyfylld tonåring, osäker på me mesta och väldigt mån om att vara okey.. Blä hör hurde låter men så var de iallafall.

Sen sprang vi på varandra lite titt som tätt och varje gång var de nått som bubblade i magen, vi gick på bio på alla hjärtans dag och hånglade i biosalongen haha. Kommer ihåg att vi såg Casanova, att ja sen fick reda på att han var en skithög hör ju till ett annat kapitel. Men ja, de var nog min första kärlek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0