The chains of amistad couldn't hold us..

Älsklingen har börjat jobba i Gällivare igen, lite jobbigt jo men är samtidigt så stolt över honom för att han är så duktig. Han far alltså söndagkväll och kommer hem torsdag eftermidda/kväll. Visst de kanske inte är lång tid men de ändå större delen av veckan å ja saknar honom !!

I helgen så har vi pratat ganska mycke om Gällivare och nu saknar ja honom mer än nånsin, plus så är han så förbannat snygg nu när han är nyklippt å grejer så vill att han ska va hemma så sitta och titta på honom hah ;D
Och när ens bundis är borta såhär så upptääcker man hur mycke man verkligen saknar dom där smågrejerna som egentligen inte är nått speciellt, dom att han tar en i handen, håller om en, ler åt nått man sagt eller bara finns där och lyssnar.

Min älskling, min framtid och min bästa vän förstår du hur mycke jag älskar dej ?! Kom hem och håll om mej !

If tomorrow is judgement day
And Im standin on the front line
And the lord ask me what I did with my life
I will say I spent it withyou

Cause your love is my love
And my love is your love
It would take an eternity to break us
And the chains of amistad coulnt hold us

As the years they pass us by
We stay young through eachothers eyes
And no matter how old we get
Its okay as long as I got you babe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0