So sad, so afraid, so frentic.. Im a soulweeper.

Jävla äckelbloggs cp mongo fulhelvete ! Skrev ett inlägg men så loggades ja ut.. ORKA !!!

Tydligen ska allt jävlas, kan lova att pärlan inte är mycke värd just nu, den står ute på gården och skäms. Äcklet tjuvstannade igår i backen från Step In, jävlat mitt i backen. happ.. stod där ja stod, tills ja kom på att ja faktiskt kan köra åt sidan me startmotorn, sen kom mamma och bogsera. Ironin i de hela är att ja fick UA på besiktningen samma dag. Känner att ja snart kan börja grina, ork int me allt rackel. Givetvis starta den int när ja skulle till skolan i morse heller, men fick åka me Adam.

Jag: Världen suger, Livet suger..
Mogge: Men nog är de väl ändå skillnad på bra och dåligt ?
Jag: Gränsen är hårfin..
Christoffersson: Gränsen är tydligen en mercedes..

Jag: De är så typiskt min otur, först moppen sen bilen me samma problem..
Adam: Ja du har int tur me dina fordon, du kanske borde börja cykla..
Jag: Då skulle ja väl få punka eller kedjan skulle gå av eller nå, och skulle ja ist börja gå skulle ja väl bryta benet..
Adam: Ja, och skulle du få färdtjänst skulle dom köra i diket..
Jag: Eeexakt, borde kanske sitta på en stol i ett tomt rum och göra inget..
Adam: haha, Fast då skulle väl stolsbenet gå av..




Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-01 @ 09:12:25
URL: http://lindamadelen.blog
Postat av: Linda

Som när jag skulle fara och besikta Anders andra merca. Den gick igenom med bara en anmärkning på lyserna, men annars tyckte dom att den var en pärla och när vi kommer på bron som går över e4an och är påväg in mot stan så small det till och det började leva om utav bara fan från bilen så anders fick komma och då hade det hänt nå med bromsarna, oken eller vad det nu var. En kilometer från besiktningen ;)

2009-10-01 @ 09:15:16
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Postat av: christoffer

jag sa ju att mercedes är skit:P speciellt när dom gått så långt:D haha

2009-10-03 @ 14:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0