Boring..

Varför livet ibland suger.. speciellt just nu denna soliga tisdagsförmidda.

Jag hostar snart upp lungorna..

Jag har mensvärk..

Jag har slut värktabletter..

Jag har nått konstigt i läppen så den har svullnat så ja ser ut som om ja har gjort en halv lättförstoring..

Jag är ensam..

kalla mej för kröjmarn om ni vill men då slår ja er. Låt mej få vara sjuk och klaga hur mycke ja vill.. this sucks..

Vet dock att de int har vart sådär jätteuppdaterat här på sistonde, men rätt ut sagt så har ja int haft tid. Jag har kört bil och gått och blivit sjuk. Woho för mej va. Men tänkte bara säga ett stort Grattis till min Frida som klarat körtkortet, nu är hon en i klubben hon me haha ;D

Sen så är morski i USA New York Manhattan, om ja är avis  ? neeeeeeejdå.. inte de, jag ligger mycke hellre hemma och hostar ihjäl mej än å springa omkring i skuggan av frihetsgudinnan å dricker cosmopolitan på manhattan ;).. Dock så finns de ju ljuspunkter i allt, ja har bilen hela veckan ^^

Men nu ska ja dusha och gå ut och få lite frisk luft.. hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0