Adrenalinkick !

Skulle skussa hem Malin och Anna skulle åka i Simons bil, och eftersom att Anna skulle sova hos Malin (dvs Simon och jag skulle till samma destination) så vart de givetvis race. Måste säga att de va tur att man kan alla vägar, alla kurvor och gupp, för fort gick de ! Hjärtat pumpade fort och malin fick kolla vänster och jag höger, vem vann ? Jag såklart mohaha. Race me Hyundaien mot Audin. Inte dåligt inte dåligt. Kändes att ja behövde lite blodcirkulation och adrenalin för att rensa ut lite sjukdom. När ja kom hem satt ja mej som vanligt framför facebook och passande nog fanns ett test "Hur är du som förare", fick svaret "Du kan verkligen köra bil" Hell yeah för mej ! Jag är bäst !



Konstig känsla måste ja säga. hmm.. Kan inte säga vad känslan är för de vet ja inte. Osäkerhet ? Ensamhet ? Jag vet inte, men konstigt är de iallafall. Samtidigt som denna lilla ångest smyger på så finns känslan Jag är Jag och mer kan Jag inte vara, duger Jag ? 

Kommentarer
Postat av: B F F :)

Såklart du duger, miss u to! babe :)

2009-09-03 @ 06:52:24
URL: http://malinkatarinaohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0