Something like that..

Då var de söndag igen, älsklingen for till gällivare igen, bilen stannade igen, jag såg walk the line igen.. Same same but so diffrent.

De har vart en tuff helg, och Älsklingen har funnit där mer än nånsin förr, och de värmer så otroligt. hoho nu menar ja ju int att han int funnit förr, för de har han, alltid.. dedär lät grymt konstigt. Mena bara att.. ja vet inte, men jag älskar han för att han håller om mej, försöker få mej på bra humör, tröstar och bryr sej. En riktig ängel är vad han är. Puss Magnus, puss på dej !

Har som sagt vart en tuff helg, många tankar har snurrat i huvudet och ordet har bara stocknat i halsen. Men allt ordnar sej. Har kännt mej som ett vandrande lik och säkert sett ut som ett också, på kvällarna har luften gått ur kroppen och alla krafter har bara rämnat. Och då finns de ingen bättre tröst än att ligga i famnen på Älsklingen.

Älskade älskade Malin, de finns få som du. Tur att du alltid bara finns ett telefonsamtal bort. Tur att vi är så lika, vad skulle ja göra utan dej. Du är defenitivt polstjärnan på min himmel.

 


Kommentarer
Postat av: Your sweetheart!

Nåh gumman, jag ställer alltid upp! Finns för dig i ur och skur, föralltid och alltid! Jag älskar dig vilka val i livet du än skulle välja, det vet du! Puss / Din Malin

2009-10-19 @ 17:09:44
URL: http://malinohberg.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0