LK tjänar mer och mer..

aaaaargh.. ja vet int va ja ska skriva, eller ja vet precis va ja vill skriva men hittar inga ord för de. Hittar inga ord för att förklara gruvan, den grå, hemska, fula gruvfan.

Älsklingen är ju som tidigare skrivet borta och jobbar, saknar ja honom ? JA ! Han är visserligen int (vad ja har förstått) nere i gruvan för tillfället men ändå, bara veta att vilken dag som helst ska han ner i the hole of hell. Ursh, känns otryggt.. Sen också när han berättar om sprängningarna och om hur marken skakar, gör int saken bättre. Var int såhär orolig förr, men då var de int lika detaljerat berättat heller tror ja. KOM HEM ÄLSKLING !

" Man försöker ge en bild att säkerheten är primär,
men när facket börjar morra då går åsikter isär.
Och man ska förstärka berget, eller låta tiden gå
en nollvision bland olycksfall är mycket svår att nå.. "

BUHU !!



Ja älskling, far ner i gruvan du. Känns tryggt och säkert..
Ja förstår dom som grinar !

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej



Såg ditt inlägg om gruvan och min lillebror jobbade där och dog i raset februari 2008 jag skulle aldrig låta nån jag kände jobba där..... igen.



Så mycket som det håller på och smårasar och skakar är helt vidrigt.. blir så arg när jag läser om att det är så säkert att jobba där..



mvh linda

2009-10-23 @ 07:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0