Full of broken thoughts, I cannot repair..

Skrivet, raderat, skrivet, raderat igen.. hur ska man uttrycka en känsla som int går att känna ? hur ska man skriva ner en tanke som man inte ens kan tänka ? hur ska man fånga dom där orden som int går att uttala ? Hur ska man förklara när man inte ens vet själv ?

De är ingen ide att ha förväntingar, att ha förhoppningar, längtan. När man vet att demesta ändå går i stupet, särskilt när de är nått viktigt, då kan de självklart inte gå som man vill. De dagliga kaxet som energis elever brukar uttycka sig. Varför gå och låtsas att allt är frid och fröjd när de verkligen inte är de, varför gömma tårar när man egentligen borde låta alla se dom och låta sig omfamnas av värme och kärlek. Men vad ska de ge när den man mest vill krama inte är här ? När den enda som kan göra allt bättre är miltals bort ?

De är inte så att jag skyller nått eller liknande på nån, de enda jag säger att när man som mest behöver lite pojkvänlove så finns de inte inom räckhåll.

Varför ska man gå omkring och låtsas vara glad när man inte är de ? Varför kan man inte bara ställa sig under träder på torget och skrika Trösta mej, betala min skuld på hemmakväll och hyr mej en film ! Nej, man istället ska man bara suck it up.

Jag har inte sovit ordentligt på hela veckan, jag som sover så mycke annars kan inte sova. Jag vill inte sova,jag vill inte vakna. Jag vill sitta här i min fotölj och göra löjliga quizez på facebook, fördriva tiden och slippa tänka på morgondagen. Fast samtidigt så vill jag ha imorrn mer än nånsin, då kommer ju sugarlove hem.

ursh nu ger ja fan idehär, jag driver mej själv till deprisson.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0