Just like a tatto..

Ååååh gjorde min andra tatuering igår, är sjukt nöjd asså ! Som man ser på bilden så är de en örn me vingarna ute och en ros/ranka som går runt. Å då kommer den evig frågan "Varför, Va står den för ?"
1. En tatuering måste inte stå för nått
2. Den är snygg
3. Den står för mitt eget liv, en örn står för Styrka Självständighet och Frihet. Vilket mitt liv består av.

Är riktigt kär i mina gaddar nu asså, längtar bara tills om två veckor när den är färdigläkt och klar så man verkligen ser slutresultatet. Vilket, jag är övertygad om, blir Awesome ! Gjorde mina tatueringar hos Kristina, störtskön tjej :D Mer gaddar åt folket !

Blir dock sjukt störd av dom som ska komma och vara moralpolis och käfta om hur fult/fel/onödigt de är me gaddar, eller vilket motiv man nu har valt. Är de inte så att de är min kropp, mina tankar om just de motivet, mitt liv, min förälskelse till gaddar ? Kan inte folk bara vara glada för min skull istället ? För mej kanske tatueringarna är skitnödvändiga, då de väl bara onödigt att käfta å predika. allt är relativt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0