Godmooorning..

Hoho alla läsare, observera tiden ! 07.34 på en fredag, en ledig freda tillochme ! va hände lixom.. Nämen är faktiskt så att Simon flyttar till fjollträsk idag så steg upp och sa hejdå till honom, sa till Älskligen igår att väck mej, och lova de. du får int säga bara typ men du sov så gott, utan väck mej ! (vet att ja kan vara gode svårväckt på morron). Så vaknade av att han lev om som fan och gick just ut genom dörren.

Tänkte bara helvete ! och gick upp för att söka igen min telefon, men hitta ja den neeeeej. Har han tagit me den till sthlm.. faaan ! Men han kom tillbaka efter en kvart eller så med telefonen (och min bil som han också lånat haha ) och dom skulle inte fara riktigt än. Så de va ju tur :)

Så nu sitter jag här och kollar lite på dumburken och väntar på att Henke ska ringa så vi ska fara och koppla in högtalarna i min bil ^^

Har hunnit träffa Johan nu såhär på morronkvisten också, tänkt så mycke man hinner före 8. Jag stiger int ens upp såhär tidigt till skolan.. men när man är ledig Jåhå så fasen går de bra att gå upp före fan ;D

Sen fyller morski år så ikväll blir de mat och socilajsa me 45åringen mohaha, Grattis Mami <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Tusen tack <3..du är bäst..

2009-11-14 @ 13:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0