A little gamblin' is fun when its with me..

Min dator lagg lagg laggar.. skrev ett inlägg men de försvann. Skrev typ att hur typiskt de är att humöret ibland går upp och ner, att ena dagen(eller varför inte sekunden) så är allt tipp topp, man är hur glad som helst sen POFF så ändras de. Vilka är dom tre känslorna ? Glädje Sorg Ilska.. ja, de är väl dom tre grundern till allt vad man kan känna. men nu spelar de ingen roll, för ja är glad å lite förväntansfull, är lite sdär som ja kan bli.. lite full på adrenalin och bara allmänt happyface, men summan av kardemumman är Jag är bäst så suck it suckers ! mohahah, juust kiddin' ^^

Dock saknar ja mitt hjärtegull, kom hem nuuuuuu.. RAOUS ! haha.

Sen är ja gode vidskeplig av mej, jag är lite så att hoppas man för mycke på nå så händer de int. Säger man de högt så blir de inte så. Så därför tänker ja inte säga de ja hoppas på, en kan säga att de handlar om New Years Eve. Så utan att veta va de är hoppas ja ni håller alla tummar, tår och örsnibbar för mej.



Å sen har ja dessutom gått och blivit långhårig ^^ OCH OCH OCH så har ja fått tummen ur röven och satt upp en julstjärna ! Jul - ursh.. men stjärnorna är fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0