Endorfiner..

Urdrag ur min dagbok:
Har vart å spelat fotboll, fyfan va de är kul :D Känner verkligen hur endorfinerna släpps lös i kroppen, dels för att fotboll är de bästa som finns och för att man får igång flåset lite. Vi var Jag Frida Erika Robin Jimmy Erik Chrille Pelle å Tommy. Lätt att vi ska göra om de, ja dör så roligt fotboll är <3

Har dock fått grymt ont i mina benhinnor, som ja alltid får när ja är ute å springer, tror de är för att ja använder mina converse alltid annars, får skaffa en inläggssula och lägga in i dom. MEN !!!! Har kollat upp korpenlagen i fotboll ochv i har fortfarande til att anmäla vårt lag, fyfan va kul de skulle vara. Så vi saknar typ 4-5 spelare för att få ihop vårt lag men de fixar vi. LOVE IT ! :D:D:D

Å snart kommer hjärtat hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0