Midnight lady, precious little baby..

haha vet att de har vart torrt värre här på sistone.. men har int haft nå vettigt å skriva om. å har man int de så blir de bara swoll..

Imorrn far älsklingen till gällevare igen, grymt trist. Men de har vart en fin vecka ändå, han sov hos mej från torsdag till söndag, så ja slapp vara ensam hemma medans mamma va i båsta på nå lyxkonferans.

Igår hade ja iaf grillfest hemma hos mej, de va trevligt trevligt :) va va väl typ 15 pers (dock in som käka men som va där iaf) så de va trevligt. Villa vart väl mer bladiga än andra maha, dock va ja nykter men de va då skojj ändå. Då kan man sträcka på sej dan efter å säga "aaah vilken härlig dag, ska vi ut å springa ?"

Men nu fan är sommarn på G !!

" Hej, det är jag som hör av mig
Ja, jag kunde inte låta bli
Är du förvånad över av att höra min röst igen?
Mm, det är sant, du är hemma snart
Visst, men jag kom just att tänka på
Kommer du ihåg den där första gången?

Jag är lika hopplöst förälskad
Nu som då
Har samma glödande känslor
Det är bara så
Här går jag genom våra rum och väntar
Jag längtar med hela min kropp

Säg, nog är det bortkastad tid det här
Vi kunde ju vara tillsammans nu
Du, lägg inte på
Jag vill känna din närhet

Släng dig på tåget och kom hem
Jag kommer att stå där på perrongen
Och räkna varje sekund och minut tills jag får hålla om dig
Och dränka dig i kyssar.. "

  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0