Sunshine, birds singing and flowers blooming..

Mopedskiten kruppar igen och jag orkar inte. Idag regnade de som om nån dödat en hel spindelfamilj och ja tänkte Jamen ja tar moppen då är de ju lungt, plus att ja har sovmorron till 10 å behöver ju int fara förns 10 i. Men inte fan ska de gå, neeej helvetet ska stanna efter 5 meter och vägra starta igen. så jag traskar till skolan, sjukt irriterad i regnet och kommer 15 min försent. sucks big time. så släng den förbannade skiten i skogen eller vafan som helst, är så grymt less på att den ska rackla.

De är grymt gulligt av alla och hjälpa mej me å försöka fixa den, och alltid när nån har mecklat lite me den så går den fint.. i nån dag. sen börjar de rackla igen. Och jag (som många andra) kan inte förstå vad som är fel, är nått fel eller är detta guds straff för att ja skolka i 7an ?! Ja börjar ge upp, de är ju int lönt längre. Ja fattar inte varför den gör såhär bara för att den är min. De är bara så typiskt.

Regn, hunger, irritation och stress.. finns de nått bättre ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0