Now listen honey..

När man tänker riktigt mycke på nått så relaterar man allt man hör och ser till de man tänker på. Som om nått tråkigt har hänt så känns de som att alla låtar är gjorda för att passa EXAKT den stunden och sinnesstämningen man är i, eller om nått kul har hänt så tycker man att hela världen ler och de finns inge stuff i världen som skulle klunna tynga ner en. Just i detta tillfälle så går dom flesta av mina tankar till min lilla gruvarbetare borta i gällevare. Känns som att vad folk än säger eller gör så kan ja koppla de på nått litet sätt till han/mej/oss. Satt å lyssnade på i Ipod å varenda låt tyckte ja stämde så bra in, nu säger ja inte att ja är deppad på nå sätt för så är de inte. I just miss him thats all

Å tankarna stormar runt i skallen hela tiden ,satt idag på skolan på rasten och tänkte skicka ett sms. Skrev typ om smset 6 gången innan ja raderade allt och gav upp. Ja känner mej fett sentimental. De är int likt mej att vara såhär pass beroende av nån närhet. Att vara så fäst vid nån, att tänka på nån annan hela tiden och att nästan fälla en tår när nån är borta länge. Herregud va har hänt me mej, ja har blivit blödig ?! Å hela tiden kommer också tanken Gör ja fel ? Ska ja backa lite, är ja för på ? För herremin ja vet ju int gör man gör !! ja vet inte hur man ska vara, tänk om ja gör fel bara för att jag är jag ?! sånna tankar kommer hela tiden. När ja egentligen vet att de är bara mej själv ja kan vara. De är bara jag som gör mej själv till personen jag är, och är de fel så får de va. Ja vet att ja int gör fel, asså alla gör fel givetvis :p men ja gör int fel i å vara jag. För om jag inte var jag, hur skulle jag då vara ? Inte jag iaf. Flummit värre, men min poäng är egentligen att Jag saknar min pojke och han är de bästa jag har PUNKT

Människans hjärna är ganska rolig egentligen, en liten tanke kan väcka en hel tornado ! En liten tanke kan bli till en känsla som blir till en fundering som blir till ett ord som blir till en mening som kan tas på många många olika sätt. Och om man utvecklar en liten tanke så kan de blir ett sånt här inlägg. Vrickat lite, halvskummt men ändå på nått sätt helt klart och rätt. Då krävs de fler tankar i att reda ut de som nån tidigare tänkt. Hänger du me ?


"I don't know what it is, that makes me love you so
I only know, I never wanna let you go
'Cos you started something, can't you see
That ever since we've met, you've had a hold on me

It doesn't matter where you go, or what you do
I wanna spend, each moment of the day with you
Look what has happened, with just one kiss
I never knew that I that I could be in love like this
It's crazy but it's true
I only wanna be with you.. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0