I wanna wake up where you are...

Ja hatar hatar hatar våren !!! Så nu är de sagt, skön å få ut de.. för egentligen hatar ja int våren.. bara detta förbannade slasket ! Tänkte i morse Ja va skönt me uggsen i skolan, dom är ju mysiga. Men ack så korkat av mej, för int tänkt ja på hur mycke vatten bomulls skor samlar på sej. Var mäkta förbannad när ja gick hem från skolan. Försökte tänka Jamen de är vår, härliga vår. Sköna å sol å värme.. men slaskskiten förstörde allt. När ja kom hem la ja mej raklång på bron å sparka av mej skorna, de är helt omöjligt att gå utan att bli blöt såhär års. Låg där i solen i mös ett bra tag men sen klättra en spindel på armen å då gick ja in fort som blixten.

Jag saknar min älskling, han är borta i gällevare. Å trots att han bara är typ 30 mil bort å kommer hem om 4 dar så känns de som om han är på andra sidan jorden å aldrig kommer hem. Hade han vart hemma å vi int setts på 4 dar hade de int vart lika tråkigt, de är väl hejna me avståndet antar ja...  Blödigt javet, men ja tycker de är jobbigt å va ifrån han. Han är ju min stjärna mitt jang.

" The store is not open,
Trees have fallen but you,
You're still giving light.
The pride is not broken,
It still lingers on, the fight
The fight's already won, you'll see.. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0