In an IDeal world..

Updaaaaate.
Fyllde 18 bast igår, AWSOME ! eller tja.. de kändes väl int sådär jätte mycke skillnad, fick massor me grattis å tårta !! Å de är väl inte helt fel, men ändå.. Tycker man längtar å längtar men sen när dagen väl kommer så är de int så coolt som man tänkte att de skulle vara, men jaja åren går väl vare sej man vill de eller inte. Borde kanske börja säga som snubben i reklamen "snart känner man sej närmare pensionen än studenten".. då är de ju bara en sak som inte riiktigt stämmer i de påståendet för min del, och de är att jag har int ens tagit studenten än.. woho för mej va.

Dock dock dock, lyssna här. Detta eviga tjat om legitimation hit och dit. Bullshit eller bra ? jah, tycker de är ganska mycke skitsnack dedär.. eller skitsnack är de inte, de är ju bra att man ska visa leg när man handlar åldersrelaterade prylar.. MEN de slarvas, åh herregud va de slarvas. har kunnat köpa mitt egna snus sen ja gick i 8an, å visst förstör de nöjen nu när ja verkligen lagligt får köpa.. iallafall så på min dag så ringde mina kära lägerkollegor och ville att ja skulle handla lite, så traskade in på coop, lite sådär spänd och med en Ha ha, jag är äntligen laglig-känsla, och bruden i kassan frågar int ens om leg.. HUR KUL ÄR DE ?!?! not much..

Grejen är de då att nån uttråkad politiksnubbe sätter upp 18års gräns på energidryck och de är stenhårt att "minderåriga" inte ska få köpa energidryck, och sen så frågar dom int ens om leg på som dom kroppsförstörande prylarna som verkligen är väsentliga. De är goode mycke bullshit i mina ögon.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0