Glädjen och gamma står högt i tak, Skrålen de ekar i vårt gemak..

Igår va de ledarfest, slutet på sjösportslägret 2009. Känns ändå trist varje gång man kramar ungarna hejdå. Men vafan dom kommer ju förhoppningsvis nästa år så. Anyway igår, lederfest. Kan ju börja me å säga att när jag kom till emma å erik så fick jag Mata grisarna :D dom hette Lisa å Sluggo men vi döpte om en til Hugo haha, allas våran lilla hugo.

Sen korkades de upp, till middan snaps efter snaps, lite hemmabygge ( icket HB utan vodka med polkagris och vodka me fisherman's ) som såg väldigt skumma ut men smakade helt ok. Synd att de blir så kasst filmat me telefonen annars hade ja lagt upp några snapsvisor här. Sen käka vi då, grillat, mumsigt. Och även då vart de mer snaps och vin och öl osv.. Sjösportsfesterna är ju som kända för att inte vara dom lugnaste. För att citera låten från älsklingens bil
 "Alla tiders fyllekalas, klang och porslin och krossat glas. Alla lever tjo och tjim ingen vill gå hem"

Och jag kan medge att många, dom flesta, alla, fick i sej mer än nödvändigt, även jag. Men vadå för en gångs skull kan man ju få festa så också, och allt gick ju bra, alla mådde fint och de va kul som fan ! Iallafall så drog vi in till stan allihopa sen och gick ut på krogen och lalla runt där ett tag innan vi drog oss hemmåt runt 3tiden. Mucho rolig kväll !

Och nu tänker nån varför är hon int ute i finvädret ?! Jo de ska ja tala om, igår brände ja mej massor på axlarna och armarna så har ingen lust å sitta ute i solen så käft !

Och sen på tal om inget, så slänger vi in lite nostalgi som spelades x antal gånger under kvällen.




Älsklilng, mitt hjärta du är så yeah yeah wow wow..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0