And sooner or later it turns to dust..

Blää va ja är kass på att updatera, men vafan har int tid. Eller tid är väl exakt va ja har, men har ingen lust och ork.. Älsklingen har slutat va i gällevare å de är ju kul, men nu jobbar han natt här i pite ist.. de är skitskumt, blir som lite tid å va me varandra. Men han är iaf hemma, mitt hjärta.

Int mycke kvar av skolan nu, är fett less. Men fick världens panik känsla idag, kom på att ja har bara ett år kvar. Sen måste ja ut i riktiga livet, måste jobba.. måste ta ansvar. Shit. Hur ska ja kunna de ? va ska ja jobba me ? Hur får ja jobb ? å sån skit..

MEN MEN MEN, lyssna här.. hör å häpna kära vänner, min akilleshäl, min pärla.. min skitmoppe funkar igen. Fick tillbaka den från verkstan idag och nu går den som en klocka. Denna dag trodde ja aldrigh skulle komma, var så bered att köra skiten på skroten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0