For my lover..

Magnus, mitt hjärta, min älskling, mitt allt. Du ska veta hur mycke du betyder för mej, hur mycke jag älskar dej. Du ska veta att ja tänker på mej när ja vaknar på morron å när ja somnar på kvällen. Du ska veta att jag tycker du är finast och om ja kunde göra saker ogjorda så skulle ja ha gjort detta ogjort. För du är min ögonsten och jag vill inte att du ska va lessen, du är min stjärna, min framtid. Jag älskar dej.. mer än du nånsin kan ana.

Love me tender,
Love me sweet,
Never let me go.
You have made my life complete,
And I love you so.

Love me tender,
Love me true,
All my dreams fulfilled.
For my darlin I love you,
And I always will...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0