Working class hero..

Då har man käkat lunch och börjat om och jobbat igen, nu tänker säkert vissa Haha jobba !? hur kan man jobba och skriva blogg samtidigt !? Men nu är de så att ja jobbar visst, sitter i kassan å i väntan på kunder så har ja fritt access till internet. Sweet, Och eftersom att ja är brud kan ja göra två saker samtidigt, HAH sug på den !

For in på ÖB och köpte mej en snusdosa, och bruden i kassan kollade på mitt leg, på mej och sen på legget igen. Är inte så lik mej på kortet, borde kanske börja använda de nya istället. Använder ju mitt pass nu såhär i väntan på körkortet och nu var det så att jag råkade tappa bort mitt gamla pass så beställde ett nytt fräsht och samma dag som ja fick de nya så hittade jag mitt gamla. Men då är ju jag så smart att, eftersom de gamla passet är anmält försvunnet så gör de ju int lika mycke om ja tappar de.. de är ju givetvis fortfarande lika korkat att tappa de från första början men de lindrar slaget lite iallafall. Så använder det fram tills de går ut (om en månad) och sen kan ja förhoppningsvis använda körkortet som leg.

Men förstår nästan att folk kan misstro mej när ja visar mitt pass för kortet är från 7an (kom jag fram till igår, trodde de va från 6an) och är inte ett dugg lik mej. Och tur är väl de för ser ut som en liten köttbulle med blont vågigt hår.. inte lika sweet..

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jajemän det gjorde den. Jo klart vi ska gå i år igen. Puss på dig!

2009-07-07 @ 15:25:08
URL: http://maliinohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0