Weekday, weekend, end of the week..

Shit vilken helg, har inte vart så speciellt men grymt fin helg ändå. I fredags var vi ju som tidigare skrivet hos Linda, och igår så drog vi på havsbadet och låg i bubbelpoolen och softa i javet inte hur länge. Sen efter att ha gjort oss klara så drog vi vidare till Ers där de va folkat. Vi var bla. Jag Älsklingen Linda Ers Johan Robbe David Ullis Zacke Jojje Joel mfl, där vi drack lite (åssit för mej typ, dock energidryck), och vart heeeelt speedad på energidryck. Shit var så grymt glad och lycklig, hade skitskojj åt ingenting. Alla var typ stendeppiga och irriterade förutom jag å Ullis så vi gick armkrok och var i vår egna lilla happy world.

Sen träffa ja många vänner som ja hälsa på och då vart ju kvällen bara ännu mer lyckad, jo sa ja att de va cruising.. men den va jävlat sämst. Fett lite bilar ute å få som ens va  fräna.

När vi tog en taxi in till stan på kvällen så fick vi den lätt trevligaste chaffisen nånsin, jag å ullis satt fram (minibuss) och grabbarna bak. Så vi satt å tjöta me P (inga namn nämnda, men han hette P..) om allt möjligt. Och ja kan ju meddela att jag har fått förstärkt mitt tro om att ja är synsk. Han spela förövrigt hårdrock på hög volym (tummen upp) och körde i 150 km/h (tummen upp) och stänge av taximetern långt ute på e4an (tummen upp !) .. Tur att man är värsta charmig haha !!

Ullis: Men du är gift va mysigt, har du barn ?
Chaffis: Yes, tre stycken..
Jag: aah två flickor en pojke.
Chaffis (tittar lite skärrat på mej): Öööh.. ja faktiskt !

Sen idag har ja å hjärtat bara legat i sängen och sett film och myst, hjälpte ers me sin fina skrotkompakt .. så idag har inte många knop körts, vi somna int förns 5 igår så lite trötta var vi allihopa.

    

   


När du väl är här kan ja inte röra dej nog och när du är borta saknar ja dej. Detta är skitjobbigt, vill ha den omkring mej hela tiden min skatt. Behöver dej lite varje dag. Puss mitt hjärta, PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0