Some people say a man is made out of mud..

Woho va tycks om min nya design !! värsta fräsh å allt, eller min å min, va faktiskt min älskade lilla malin som fixade den. Puss på dej min lilla stjärna. Tyckte iallafall att den vart himla fin, blir som lättare att läsa när de är svart text ist för vit också. Men shit, måste lära mej fixa den själv.. men som de datasnille ja är (not) så lär de ju ta ett tag.

Farbror Pär och Elaine va förbi nu ikväll å önska mej grattis, fick lite pengar och ett gulligt kort. Så vi käka lite melin och jordgubbar, mumsigt oh yes. Så nu väntar ja bara på morski som gick ut me doggen, ska komma hem så vi kan slå igång en rulle. Awsome !

Ska uppdatera lite bilder sen i lördags också och sen kanske fortsätta hinne se Kenny Starfighter, wollie bollie !

(orka att de ska lagga när man lägger upp en bild..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0