shout man, shout !

Tror aldrig ja har vart så arg som ja var idag, kände riktigt hur de bubblade inombords. Gick omkring hemma och svor för mej själv, muttrade otaligt många fula ord. När älsklingen rinde sa han "Du låter bekymrad" å visste inte va ja skulle svara, ville bara skrika. Ååååh hatar att vara arg, må vara lite småsur.. men arg, de tar så mycke energi. Och de är inte ofta jag är arg, kan vara lite lättirriterad men sällan ja är riktigt arg. Ursh man blir helt matt efter, men som tur var kom min hjärtas lycka och jag fick ligga i hans famn och då vart allt mycke bättre. Om han int hade kommit vet ja int va ja hade gjort, var så nära på att slå sönder nått bara för att få ut elden inombords. Men behövde nog äta lite också, för har bara ätit en fralla i morse. Men ringde till  mamma under dagen och bad om Tacos så de var gott, har dock lite ont i magen nu. Men värt de ^^

Nämen nu tänkte jag lägga mej i sängen och se en film på Ipoden, eller lyssna på musik och spela nått spel. Måste dock börja avvänja mej me Ipoden. Sist ja va på hörselkoll såg de int alls bra ut. Läkarn sa att min hörsel hade sjunkit me ca 1 cm (på pappret, sen förra kollen ca 1år sen), och om jag fortsätter att hålla på såhär kommer ja bli döv inom 10 år.. inte kul. Måste börja använda hörselproppar i verkstan och lyssna mindre på musik. Men de blir ju en ond cirkel för eftersom ja redan hör så dåligt så har jag alltid på högsta i Ipoden och tycker ju int själv att ja behöver öronproppar, men tydligen.. Hur kan man ens leva utan musik ? Men kommer ju måste göra de om ja int avvänjer mej lite me musiken.

Dock är de irriterande för folk på stan kan ropa efter mej och ja hör int de, då tror dom att ja dissar dom. Men så är int fallet, skrik högre förfan ! Och om nån säger nått till nån annan som även är riktat till mej så kan dom int alltid förvänta sig att ja hör, och så blir dom tjuriga och tror att ja bara ignorerar de dom sagt. Säg direkt till mej ist så ni kan va säkra på att ja hör. Fan å, den som borde va tjurig är ju jag som bara hör hälften av va folk säger. 

Hatar att fråga Va ? mer än en gång så ibland blir de att ja svarar helt knas på en fråga, haha de kan va ganska kul ibland. Blir ofta fetaste missförstånden, speciellt när ja pratar i telefon.. Men aja dom flesta vet ju ändå hur de ligger till. Var int rädd för å skrika i mitt öra, skriker kanske tillbaka men då vet ni att ja hört iaf :D 

Nu tänkte jag dejta John Blund, Natti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0