Shit happens..

Hinner me ett inlägg till. Nått som stör mej grymt mycke är dumma frågor (nog för att jag är expert på att ställa dom själv), tillexempel på jobbet, när de kommer folk ja känner och säger "Jaha, jobbar du här ?" va ska man svara.. "Nä förstår du, jag har sommarlov och de fint väder ute men ja packar hellre upp saker på ett laget för de är sååå himla kul !" Jamenar är inte de gode uppenbart att ja jobbar där.. speciellt när de står stort Ahlsell på ryggen.

Samma sak är de när folk ringer på morron och man svara och dom säger "Sover du?"  Eftersom att man svarat i telefon så sover man ju icket. "vafan tror du, ja sover och därför pratar ja i telefon me dej dumpucko"  .. Dock lyckas alla me att ställa dumma frågor, vissá bara mer än andra.

Jag är expert på de.. eller bara konstiga kommentarer.. kan va lite kul ibland, för i samma sekund som ja sagt de jag sagt så kommer ja på hur korkat de lät :) Men vafan, man kan ju int alltid va Einstein.

Jag: Vi hörs imorrn(fredag) eller till helgen..
Linda: Fredag är ju helg smartfuck.
Jag: neej, fredag är fredag !

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är helg nu lilla vännen, för det är FREDAG! ;)

Smartfuck.. =D

2009-07-10 @ 17:28:10
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, vad bra då! Hoppas vi ses snart, puss love you!

2009-07-10 @ 17:38:33
URL: http://maliinohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0