Rock n' Rolla !

Satt på morronen och sorterade varteda av mina inlägg i kategorier, fan inte de lättaste.. men nu är de gjort.. å de vart knas så om nått verkar lite hullerombuller så är de säkert de också. Men ids int !

Haha började tänka på i lördags när vi vänta på Jerka, är ju inte kort men int längst eller. 171cm ner till jorden. Iallafall så stog vi hyffsat lång fram och me fri sikt, men så kom en lång snubbe och ställde sig rätt framför mej. Grymt irriterande, peta han på axeln så sa nått i stil me "Jaha har du tänkt stå där hela livet så att ja int ser nå ? Flytta åt sidan eller huka.." Han flytta på sej. Men då börja Tommy skratta å sa nått till älsklingen i stil me "Ojoj Mange, du har en bestämd tjej" Då svara älsklingen "Jåfan ja får sällan som ja vill" (påskojj givetvis, hoppas ja !) Haha sorry hjärtat men pallar int när  långa männikor tro att dom äger stället. Sen så stod de en liten norrbagge brevid mej, en tant på typ 50 bast, hon  var ändå trevlig.. tills Jerka börja spela. Då börja hon leva jävel och tog verkligen ingen hänsyn till nånannan, hon knuffades, hoppade och luta sig typ mot mej, så fick trycka bort henne hela tiden. Så vart hon sur för att JAG knuffades, ville ju bara int ha hennes bakhuvve i fejjan å ville int hålla upp henne när hon står motlutad mot mej, iallafall så börja hon typ slåss nästan..

Och trots att både Jag, en annan tant, Erika, Johan och Johan sa till henne både vänligt och otrevligt så vägra hon sluta apa sej, så när ja såg att en vakt kolla åt mitt håll peka jag på kärringen. Då börja hon peka på mej, men då peka alla runt om kring oss på henne så vakten kom å skicka ut henne och hennes uppkäftiga karl från området. Sweeet ! Sen kunde jag också njuta av konserten.

Nu menar ju int jag att man ska stå som en tänt ljus på en konsert, självklart ska man hoppa, klappa och sjunga me.. men så länge man int gör de jobbigt och stör andra. Att de knuffas och puffas lite i publiken får man ju räkna me de är ju en del av grejen, men fanå int sådär. Jävla klimakterikärring !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0