Pinit !

Shit klantígheten slog till idag igen, fattar inte va som händer. Ja må vara klumpig och lite ostadig emellanåt men fan å !! Försov mej idag IGEN, vaknade först 6 och tryckte på snooze och hade då i min klantighet råkat ställa om klockan till 10.00.. så vaknade halv 9 och.. PANIK ! Ringde till chefen som int lät glad så snodde ihop en burk me sallad och drog iväg till jobbet. När ja kom dit höll ja på att skämmas ögonen ur mej, fan va PINIT!

Sen så skulle ja plocka undan lite hårdkartongrullar och efter att ja brutit av dom (vilket man ska) och ska lägga ner dom i wellpap containern så råkar ja smocka upp den i ögonbrynet. aj som fan. Kunde dock knappt hålla mej för skratt när ja insåg hur dumt de måste ha sett ut, PINIT!.. aja shit happens som man brukar säga.

har dock kommit på varför ja alltid är så duktig på att snubbla, jag lyfter inte fötterna nog. Och värre blir de ju då när de är nått lite upphöjt ett steg fram, då är de kört, värst blir de omman är på fest och snubblar (trots att man knappt fått i sej nå) för då tror alla att man är skitpackad.. PINIT ! Så nu vet ni, jag är inte full å dum.. bara klantig och kass på att lyfta fötterna. Men fan se de såhär, är väl tur att man har fötterna på jorden iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Öbba ;)

Hahahahaha! Jag måste bara få skratta :D

2009-07-17 @ 11:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0