I have a dream..



Som tidigare skrivet så tänker ja ofta i min trötthet på jobbet att ja ska ta en liten powernap när ja komemr hem, men som också tidigare skrivet så brukar ja misslyckas. Brukar ha för mycke för mej så de brukar int hinnas me. Eller så hinns de me men blir väckt efter 15 min av att antingen syster, mami eller mormor kommer hem med buller och bang.


Iallafall så somnade jag igår i min säng till desperata hemmafruar. Då drömde jag att Jag Frida Ullis Hjärtat Johan och Zacke skulle på fest så vi gick hemifrån mej, när vi gick förbi strömnäs skolan så var demassa bänkar och folk där så vi stannade och surrade på osv, sen spillde en tant fil på mej så Frida hjälpte mej att ta bort de. Sen skulle vi av nån anledning åka buss, fast håller bort från stan. Då när vi satt och väntade på bussen i nått skul så satt Angelica och väntade me oss. När sen bussen kom satt vi oss på där och då kom Christoffersson som hade börjat platta håret, och de var INTE snyggt. Sen satt jag och Frida och sjöng på bussen och grabbarna var typ tjuriga. När vi sedan skulle hoppa av så började bussen rulla innan vi hade hunnit hoppa av så en snubbe fastande me armen i bussdörren och vart hängande utanför bussen medans den körde. Sen vart ja lite deppig för att Älsklingen itne prata me mej så pratade me zacke sm trösta mej och gav mej en kram, då kom Ullis å hjärtat och tog över sina respektive och sen började jag och Hjärtat att dansa, värsta piruetterna å skit. Men mitt i en piruett tappa hjärtat taget så ja flög all världens väg och fastnade sidleds på en vägg, där ja hängde kvar innan ja hoppa ner igen. Och då börja vi garva så vi int kunde stå.. sen vakna ja me ett leende på läpparna.. De va en grymt kul dröm :D

Och måste tillägga att ja somnade i en vääldigt konstig ställningen så har lite småont i axeln idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0