I have a dream..



Sov på lunchen idag och hade två skitknäppa drömmar. Den ena handlade om att min bästa bästis bodde på phsyk åsså hälsa ja på henne, då hade hon några fler polare där och sen börja dom supa och leva om så då bestämde vi oss för att rymma !

Den andra handlade om att jag och fd.kollega sov på lunchen på jobbet, och när vi vaknade lagomt till vi skulle börja om så kom E och hälsa på  och ville att vi skulle åka me i hans nya bil. De gjorde vi, men då speciella med denna bil var att man kunde flytta ratten från förarsidan till passagerarsidan, så jag som satt på passagerarsidan fick köra. Den var förövrigt automat vilket ja upptäckte när jag skulle växla. Sen råkade vi krocka med en bil som rullade baklänges och krockade i en tredje bil. Då flýttade E över ratten till sin sida och körde snabbt därifrån. När vi hade gömt oss bakom ett staket (just brevid den andra bilen typ :O ) så sprang vi iväg. och så stog vi å väntade på.. javetintvad. Iallafall så sa ja till E typ "asså ja har ju börjat om, ja måst tillbaka till jobbet, vi kan ju bara säga att de va vi och att de va en olyckshändelse.." då sa han "men du kan ju inte lämna mej här själv ! Om vi väntar här kanske dom hinner glömma bort de."

Sen vakna ja i panik och tänkte FAN nu har ja försovit mej, men såg då att klockan va bara halv 1 (börjar om 1) så de va ju lungt. Bra me taktikvila inför ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0