I have a dream..



Drömde att jag var på en ö, de va jättefint där, värsta solnedgången och mysigt, i thailandliknande typ. Sen kom Bruce springsteen (han såg ut som han gjorde i sina unga glansdagar) och sa "Om jag spelar en spelning till bara för din skull, vill du gifta dej me mej då ?"  När ja sa att de int går för att ja redan har min kärlek hemma så vart han skitlessen och sa att han var tvungen att gå hem och skriva en låt om sin olyckliga kärlek. Sen så gifte vi oss tydligen ändå, för när jag kom hem så hade ett jätte gelé monster förstört hela sverige (såg Monsters vs. Aliens igår, säkert därifrån) så följde me Bruce till USA ..

Sen drömde ja nått helt annat, då var int jag me utan jag såg som allt som i en film, samtidigt som ja såg allt från mitt perspektiv.. lite svårt att förklara men ni kanske fattar :P Iallafall så fann int människor utan alla var gigantiska tummar, och sen gifte sig två jättetummar me varandra.. Vafan är detta för giftas drömmar ?! Och hur var dedär me drömtydning, vill ju då hellre gifta mej me Bruce än en gigantisk tumme !

Så nu sitter jag och lyssnar på Blinded by the light i min kära Bruce ära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0