Drive man drive !

Är lite smått sur på mej själv, att jag aldrig kan göra som ja säger. Sen jag börjat jobba har ja sagt till mej själv att När jag kommer ehm ska ja ta en liten powernap så ja är pigg på kvälln. Har de blivit ? Icket Inte ens sjösportsveckan, men NU ! nu jävlar passar de att sova, nu när ja hade planerat för körkortsinlärning.

Tänkte på jobbet idag, eller tänkte och tänkte. Känner mej lite stressad nu, 4 veckor kvar till teori och uppkörning och ja MÅSTE verkligen komma ihång me teoripluggningen nu. Så idag när ja kom h em startade jag datorn för att göra faserna och min dator har börjat seeeeeega igen så slog på stephen lynch live konsert medans denladdade.. IDIOTI ! somnade 5 och sov till nu. Och nu är de försent att börja plugga. Klockan är halv 8 och vill ha mycke tid på mej när ja pluggar, men jävlar imrorn efter jobbet. Då blir de å plugga arslet av mej. Har också körlektion imorrn bitti FAN ! Dock är de lite bra att ja börjar bli lite stressad för då gör ja bara bättre ifrån mej, hade ja börjat plugga för provet för en månad sen hade de blivit för mycke såhär "De är läänge kvar, int gör de nå om ja.." men nu när ja har lite eld i baken så blir de int så, nu blir de stenhårt !

Kommentarer
Postat av: ullis

plugga nu kvinna så du kan komma och hälsa på snart :)

2009-07-15 @ 11:22:02
URL: http://ulliiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0