Click..

Pic update..

Vaaaad kan de vara mitt liv präglas av ?! Kan de vara musik och Johnny.. Yes indeed, And I love it !!
(Observera att hyllorna består ENDAST av musikstuff, bara Johnny på översta och min musikbilbel på understa.. plus min Ipod där på bordet och gura i hörnet.. Och sorry för lite kassa bilder, men mobil you know.. )


   



Lite födelsedag prylar.. Champangeglasen fick ja av syster, står 18 på ena å Grattis på andra.. Tvn fick ja av kära morski. Och dom fina blommorna av min Älskling.. Norrbottensringen fick ja av morskimorski, mormor alltså :P

   

För er som läste mitt inlägg om IDkort, så här är bilden från mitt pass.. från 7an.. som sagt förstår att dom kan misstro att de är jag. Är int direkt lik mej..


Märta 13-14 år..

Klicka på bilderna för att göra dom större !

Kommentarer
Postat av: kidod

Älskar den där väggen med johny cash motivet. Fyfan vad det var snyggt. Kärlek till den

2009-07-11 @ 15:35:04
URL: http://kidod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0