Bored..

Ringde till min kära vän Frida idag och frågade om hon kände för att hänga me på bio och se Ice Age 3 ikväll, självklart sa hon JA, och som tur var var hon och hälsa på min kära vän MammaLinda så hon sa också JAAA till Is Tid 3 ikväll, de blir fett najs ! :D

Bara 20 min kvar innan ja får dra hem ,sweeeeet. när ja kommer hem ska ja göra mej en macka för I jär nalta hugrat som de så fint heter på pitbonska.. Och tror ja ska dra igång ett family guy avsnitt också eftersom att ja somna när vi såg de igår.

Chris: "Do you want some icecream birthdaydude"
Stewie: "Yes, but NO sprinkle, for every sprinkle I will KILL YOU !"

Oooh nerräkningen börjar, nu är de bara 18 min kvar innan ja slutar.. va kan ja hitta på för att få tiden att gå fortare ? + att ja fick ett il av huvudvärk..

Btw så blir ja norrfjärdensbo i helgen, vi skulle ju till gällevare egentligen i helgen och hälsa på lite vänner, men då vart int de och hade redan sagt till morski om mina planer. Så då sa hon när ja berätta om ändringarna "men nu har ja planerat grejer i helgen, skulle ju få va barnfri.. du får int va hemma !!!! Bo hos mange !" Så bor hos älsklingen i helgen haha :D men de blir fan strange, för förutom alla resor och sån och nån enstaka natt hos hjärtat eller vänner så har ja inte sovit borta hos nån polare på javet int hur  många år.. är lite hemmakär tror ja.. Asså att fara bort nånstans med en packad väska är inga problem, men då har man ju som sagt packat en väska, hatar när man int har grejer me sej typ.. å skulle ju va fult å packa en väska bara för att bo borta en helg hos sin kille, Men vadå, sån är jag, lite ful ibland haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0