A mind thats week and a back thats strong..

Morsning.
Försov mig imorse, vaknade halv 7 och tänkte "Äh ja snoozar 5 min till"  men istället för 5 min så vart de två timmar. Vaknade halv 9 i panik, SHIT ! Och de ironiska med de hela är att igår försov sig en kollega och dan före en annan kollega så sa igår innan vi sluta, "haha nån måste ju försova sig imorrn också så vi inte bryter mönstret" och vem vart de, JAG !? Damn it ! Ödets ironi eller bara klantighet ?

Hoppas hjärtat kommer ikväll, vill pussa på honom. Fick ett sånt där jätteil av saknar till honom nyss, ibland får man ju sånna.. när man känner att man bara måste ha nått right here right now..

Har som tappat min grej lite, min grej me att alltid lägga in en liten låttext i slutet av ett inlägg.. gjorde alltid de förr. men har som glömt bort de lite. Sitter nu och funderar på vilken text ja ska ta.

"If you see me walking better step aside
A lot of man didn't, a lot of man died
One fist of iron, the other of steel
If the right one won't get you, the other one will..

You load sixteen tons, and what do get
Another day older and deeper in debt.
Saint peter wont you call me, cuz I cant go
I owe me soul to the company store.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0