I've been kicked by the wind, robbed by the sleet..

Måste först och främst bara påminna om att jag ÄLSKAR Johnny cash, ifall nån glömt de. Om hur underbar han är, hur vacker röst han har.

Var på spelning ikväll på krokodil, ett band spelade enbart johnny låtar, gissa om jag var lycklig. Sen spelade Hog Hill, grymt duktiga. De är nå polare till morsan och bekanta till mej. Ruskigt trevlig kväll, behövde få komma igång lite kändes de som. Så satt där i min goda ro och njöt av människorna på scenen som underhöll oss med denna underbara musik.

OMG ! satt å läste på en viss persons blogg, och läste om denna persons värderingar gällande homosexuella. Å ja säger bara att så trångsynt och självisk människa borde få sej ett riktigt smisk på rumpan. Iallafall stod det att homosexuallitet är ett felande beteende och att dom inte ska få adoptera/gifta sig för att barn tydligen MÅSTE ha en mamma och en pappa inte ett "substitut". Men lyssna här då din lilla hillbilly,  man måste inte ha barn och det är inte upp till nån annan att yttra sig om vad som är bra föräldraskap å inte. Man måste inte vara en mamma och en pappa, man kan lika gärna vara en mamma och en mamma eller en pappa och en pappa, så länge man bryr sej om barnet och är en bra förälder. Och om det är en "hetronorm" familj med en mamma och en pappa och dom skiljer sej och skaffar nya, är inte de ett substitut då ? De är exakt samma sak.
Att hoppa på en folkgrupp sådär är något av de mest idiotiska man kan göra, varför ska man bry sej så jävla mycke hela tiden ? varför kan man inte bara låta människor vara ifred och vara som dom är. Men nu ska väl nån smart jävel komma och säga Jamen varför skriver du såhär då, då gör du ju samma sak. nej de gör jag inte, jag klankar inte ner på nån (möjligvis nu denna persons åsikt i detta fall) och jag hetsar inte upp mej över ett problem som inte finns. snacka om primitivs beteende. Så länge man tar hand om varandra och visar varandra respekt spelar de väl ingen roll om vilken läggning man har. Har mucho mucho mer att säga om detta men de tänker jag ta upp med personen för såhär kan de inte vara. Behövde bara skriva av mej lite tills vidare. Jävla pucko. Okey NU är jag klar.


" I'v got arms and you've got arms
Lets go thoghter and ude those arms.
Lets go, time's a-wastin'
I'v got lips and you've got lips
Lets get thogether and use those lips.
Lets go, time's a-wastin'.. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0