Bother me tomorrow, today, I'll buy no sorrows..

" - It should be called 'Its a sucky life, and when you dont think it can suck anymore It does.' "

Nu menar ja ju inte dedär, lät bara så kul när hon sa de, å me hon menar ja ju givetvis Phebee i Vänner.. för vad skulle ja annars mena. Är ju de ena ja gör, sitta framför dumburken å glo vänner. Men vad är fel på de ?! :D Kul ju. Okey de är väl int de enda ja gör.. men nästan. de är ju standarden efter skolan. Kommer hem, tar en frukt lägger mej och ser vänner och somnar.. Not bad.

Jag är less på att man ska MÅSTA veta vad man ska bli och göra efter skolan. Att man måste välja sin framtid, och man ska svara så propert som möjligt. "Jag vill bli tatuerare.." "haha hur har du tänkt då. de har du väl redan sabbat me tanke på ditt linjeval."  "Jag vill bli svetsare.."  "Nej de vill du inte, de är kasst."  "Jag vill bli rörkrökare" " Jaha.. men är inte de lite för jobbit för en tjej ?"  Så i framtiden ska ja svara att "Jag vill bli en överviktig alkismorsa som lever på bidrag och bor med 50 underlater, jag vill gå omkring i morronrock dagarna i ända och se på dåliga tv-reklamer. Så säg inte att jag inte har mål i livet." Ska bli intressant att se vad folk svarar då, förmodligen blir de ett litet nervöst skratt och ett Jaha.. okey.. eum.. fint väder idag. För ärligt talat så har ja inte den blekaste vad jag vill göra efter skolan. Helt skulle jag vilja resa och jobba utomlands nått år.. men neeej de ska man inte, för så kan man ju få malaria eller herpes eller nått sånt. Jamen om man nu ska vara en sån viktipetter så ge fan i å fråga då. Leave me to my thoughts.

Sarkasm.. japp min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0